Aby korzystać z zawartosci forum należy się zarejestrować, można to zrobić za darmo TUTAJ
ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników! :-)
 Strona Główna forum ZIPPO. Zapalniczki ZIPPO.



RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
REGULAMIN [ZABAWY]
Autor Wiadomość
Jogi 



Allegro: czomon
Data ur.: J ZIPPO III
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2007
Skąd: Niepołomice

Wysłany: 2008-05-14, 09:32   REGULAMIN [ZABAWY]

1) W zabawie bierze udział 12 uczestników, z czego 10-ciu to lista główna + 2 rezerwowych.
2) Udział tylko dla uczestników zarejestrowanych nie później niż miesiąc przed otwarciem zabawy, nie znajdujących się na czarnej liście, bez aktualnych ostrzeżeń.
3) W przypadku rezygnacji lub wykluczenia któregoś z uczestników z listy głównej jego miejsce zajmuje rezerwowy.
4) Lista uczestników powstanie na podstawie kolejności zgłoszeń.
5) Jedynym organizatorem zabaw jest administracja forum.
6) Zgłoszenia Zippo mających brać udział w zabawie należy zgłaszać przez PW do administracji forum.
7) Zgłoszenia można nadsyłać od poniedziałku do piątku do godziny 20. Administracja powiadamia "wystawcę" wyłonionej spośród nadesłanych Zippo do niedzieli, do godziny 22.
8) Zabawy startują zawsze w poniedziałkowe popołudnia.
9) W poście „otwierającym” loterię organizator przedstawi zestawienie 10 losów, oraz cenę za "los" z wliczoną wysyłką oraz zdjęcie (real foto!!!) przedmiotu
10) Do każdego losu przypisane będzie 8 liczb z zakresu 1-80.
11) Każdy z uczestników ma obowiązek wyboru nr losu, – jeżeli uczestnik nie wybierze numeru, zostaje automatycznie wykluczony z zabawy.
12) Nr losu może być wybrany przez uczestnika tylko w poście zgłaszającym chęć udziału w loterii (post nie może być edytowany – w przypadku edytowania uczestnik traci prawo wyboru losu).
13) Zgłoszenia do loterii podzielone są na II etapy
14) W pierwszym I etapie jedna osoba może wybrać tylko 1 los
15) Etap I trwa 3 dni od dnia „otwarcia” loterii.
16) Rozpoczęcie II etapu ogłasza organizator.
17) W II etapie każda osoba może wybrać dowolną ilość losów, ale nie więcej niż 3
pkt. 11) regulaminu zachowuje ważność.
18) Jeżeli w I etapie zbierze się 10 osób, II etap nie jest organizowany.
19) Jeżeli w ciągu 4 dni od dnia otwarcia loterii nie zbierze się wymagana ilość osób loteria zostaje odwołana.
20) Po zgłoszeniu się 10 uczestników organizator zamyka listę i sporządza zestawienie zawierające: nr losu – przypisane do niego liczby oraz uczestnika.
21) Lista rezerwowa zostanie zamknięta po zgłoszeniu się wymagalnej ilości uczestników.
22) Uczestnik musi w ciągu 3 dni roboczych (liczonych od dnia następnego po podaniu numeru konta) przesłać środki na rachunek sprzedającego, powiadomić o dokonaniu wpłaty w odpowiednim temacie dotyczącym zabawy, oraz powiadomić sprzedającego w wypadku wpłacania pieniędzy poprzez Pocztę Polską. W przypadku nie spełnienia tego warunku uczestnik zostanie wykluczony z loterii.
23) Po potwierdzeniu przez sprzedającego faktu przesłania środków od wszystkich uczestników organizator ogłasza datę losowania multilotka.
24) Przyjmujemy za decydujące o zwycięstwie losowania Multi Multi o godzinie 22:00
25) Liczbą, która decyduje o zwycięstwie jest ostatnią z wylosowanych liczb (zwana „plusem”).
25) Po losowaniu organizator ogłasza wylosowaną liczbę, nr losu oraz uczestnika, który został zwycięzcą.
26) W ciągu 24 godzin pozostali uczestnicy loterii mają prawo zgłosić protest, co poprawności przeprowadzenia loterii.
27) Po rozpatrzeniu ewentualnych protestów organizator ogłasza oficjalnego zwycięzcę loterii a sprzedający ma obowiązek przesłać oferowaną zapaliczkę do zwycięzcy.
28) Terminy w pkt. 15, 22 mogą być zmienione przez organizatora.
29) W spornych sprawach ostateczną decyzję podejmuje administrator forum.
30) Czasami zabawy będą z podwojoną liczbą uczestników.
28) W tym samym czasie nie mogą odbywać się dwie lub więcej zabaw.
29) W nagłych, uzasadnionych przypadkach dopuszczalne są opóźnienia, bądź odroczenie wpłaty- za wiedzą i zgodą wystawcy oraz administracji forum (awaria internetu/komputera etc.) W przypadku odroczenia wpłaty decyzję podejmuje wystawca na podstawie własnej oceny i/lub zaufania do uczestnika, lub za poręczeniem administracji. W przypadku odmowy uczestnik zostaje wykluczony z zabawy.

Powyższy regulamin oryginalnie został napisany przez Kaina, Modyfikacje: Jogi

Niestosowanie się do regulaminu, zgłoszenia osób objętych zakazem zgłoszeń (pkt. 2), spamowanie tematu oznaczonego jako [Zabawa], zadawanie pytań, do których znalezienie odpowiedzi wymaga minimum wysiłku, posty świadczące o nieznajomości niniejszego regulaminu będą skutkowały wykluczeniem z zabawy i/lub ostrzeżeniem.
_________________
W pracy daję z siebie 100%: PN 22%, WT 29%, ŚR 19%, CZW 17%, PT 13%.

Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi



Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników forum.
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11